top of page

Informatie.

Algemene werkzaamheden.

 

In het huishoudelijk reglement, Artikel 37. Tuinverplichtingen, staat vermeld dat ieder tuinlid, jonger dan 72 jaar, per jaar 6 x 2 uur algemene werkzaamheden dient te verrichten voor de verenigingAls u, aangeeft om welke reden ook, deze werkzaamheden niet te kunnen verrichten, kunt u in overleg met het bestuur bekijken welke eventuele vervangende werkzaamheden er voor u zijn.

De nieuwe lijst Algemene Werkzaamheden, is geplaatst in de Vloedlijn, op de Website  en elk tuin lid, heeft via de mail een lijst ontvangen met de data waarop de werkzaamheden verricht worden.

Als u onverhoopt op de aangewezen dag niet kunt, dient u zich via de volgende link per mail robdoorn57@gmail.com af te melden, en eventueel een vervangende datum door te geven. Afmelden betekend niet dat u dan geen werkzaamheden hoeft te verrichten, u zult deze altijd dienen te inhalen. Leden die zich niet afmelden zullen, zoals aangegeven in het Huishoudelijk, reglement een boete krijgen.

Vanaf 1 januari 2023 zijn we gestart met een nieuwe lijst van de algemene werkzaamheden. Sommige van u zullen nu in een andere ploeg zijn ingedeeld, dus let op de datum.

Aanvang van de werkzaamheden is om 09.00 uur en duurt tot 11.00 uur, waarbij ik het vriendelijke doch dringende verzoek doe, om op tijd aanwezig te zijn.

Aansluitend na de werkzaamheden kan er gezamenlijk koffie of thee worden gedronken in het Praathuis, om nog even na te praten over de werkzaamheden, en misschien heeft u goede ideeën over, of voor de uit te voeren werkzaamheden.

 

Voor uw eigen veiligheid, zorg voor stevige dichte schoenen en handschoenen, er zijn eventueel handschoenen in de werkplaats, als u geen handschoenen heeft.

 

Rob Doorn,

Vice voorzitter NTC.

bottom of page